poniedziałek, 6 lipca 2015

TESTUJEMY-celebrity tattoos!

Hej! Witam wszystkich serdecznie, jak już pewnie wiecie z internetu, telewizji czy nawet ulicy w modę weszły metaliczne tatuaże. A jeśli ktoś nie wie o co do końca mi chodzi to troszkę o tym napisze. A więc tz. 'celebrity tattoos' są to zmywalne tatuaże w ocieniach metalicznych, które mogą nam zastąpić biżuterie. Może niektórym się będą wydawać bardzo dziecinne jak te z gum czy lizaków ale naprawdę bardzo ładnie wyglądają na ciele, a szczególnie w lato kiedy jesteśmy opalone.
Moje 2 piórka, które możecie zobaczyć niżej trzymają się już dwa dni, i przeżyły spotkanie z wodą. Do końca nie wiem jaka jest ich trwałość bo są to pierwsze tego typu tatuaże na moim ciele ale myślę, że z dobrym wyglądem wytrwają max. 3 dni. Jeśli chodzi o zmywanie, wystarczy, że przemyjecie tatuaż czymś tłustym, a on szybko zejdzie. Nie męczcie się ze zmywaniem wodą i mydłem bo tak tylko podrażnicie sobie skórę. Teraz pytanie gdzie i za ile są dostępne? Już wam mówię. Dostępne są w różnych większych drogeriach m.in. w Rossmannie w cenie 14,99zł. Jednak ja uważam, że to troszkę za drogo. Nie przepłacajcie za bardzo za nie ponieważ nie ma za co. A teraz pojawiły się w biedronce! Ich cena wynosi 9.99zł i w opakowaniu są 2 zestawy naprawdę fajnych wzorów.
Myślę, że to tyle co powinnyście wiedzieć, a jeśli macie jakiekolwiek pytania to odsyłam do komentarzy.
Pozdrawiam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz